ADRIAN GAXHA e QIN SHKENDIJE MUJAJ!! albachatdating sponsor easy credit


ALB DATING /albtv                     webhosting                    sponsor: Loan easy credit /

You need a short term loan? Then apply it before you take the credit, to thoroughly research where you can complete the personal loan or credit instant cheapest.Also very useful is our loan calculator . Loan calculator is absolutely easy to use and provides you with reliable figures on the fly to your desired personal loan or even a credit immediately . If you take a personal loan , do a long-term obligation - for private credit in the confidence that your household budget during the term of the loan will not worsen . In certain situations, it is very useful to take credit benefits.A personal loan is intended to help grant wishes or to bridge gaps , but it should not become a momentous burden for you .Who wants to take out a loan does not necessarily require a large sum of money. Often only small amounts to about 5000.00 CHF are needed. They want e.g. just buy a new computer or is it the next holiday be funded. For such cases , a small loan offers   easycredit.ch

 

FLET SHKENDA:


Po une Shkenda do flas dhe do flas pa te plasin te gjithe!

Prej krejt frajerave qe i kam pase..  me Adrian Gaxhan kemi kalu  shum mire..uhhhh  me laget pidhi  kur me kujtohet ai..eshte shum gjentil dhe e din qka  i duhet  nje femere .
Nejse do tregoj  si  nje here ne hotel patem kalu shum mire ..oh  qfare lezeti:
Pasi patem nje koncert ne zürich  ne Rinora 4..u kthyem ne Hotelin Monopol   dhe aty  ja qka ndodhi:


 mbyllim dhomen,hyrem te dy ne dush direkte,ai me puthi ferkonte trupin me xhveshi ngadale.kur afrohet te heq tangat une rrencethem ne trup.me futi gishtat ne pidhin e ndezur flake.ashtu u ul poshte me puthi aty filloj me gjuhe lepinte une u kallaa krejte,bertisja me te madheee,ahhhh offff.po vdes shpirt mos me .ai edhe me shume prekte ne klitor,  u derdha arrij orgazem mbi fytyren e tij  duke leshuar  lengje nga pidhi im,si me lepin aty me tjetren dore prekte gjokset e bera forte gur,,une filloj ta  puth ate ne qafe gjokse me tjetern dore e prekja ne karrin e forte,ku tani ishte bere ne kulem gur fare,,
marr ne doren time.me pelqeja  tja lepija aty .. perpiqesha,me pelqeu shija e tij i madh i forte,e fujas ngadale ne gojen time ne maje edhe eci me poshte,por s munda ta marr te  terin ish shume i madh per gojen time.me tjetren  dore prekja pidhin i bere qull..ashtu ia lepijw aty dhe ne nje moment ai derdhet mbi mua, pastaj u lam ne dush,dhe pastaj pasi bem pak pauze me mer ne krahe ai poshte jam une ai siper,fillon ta  lepin pidhin e bere zjarr tani une bertitja me forteeeee kur fuste gjuhen en thellesite,afron lehte karri ne tij te fryre ne maximum,fut pak koken e ti jaty si fillim,me tjetren dore prekte ne klitorin tim qe nga casti ne cast shperthen,,fut edhe pak me thelle une po vdisja nga dhembjet bertisha fortee,mos me te lutem kam dhembje etj,
ai thonte je e imja sote vete e imja  do ti ha bythet emdha qe i ke shum seksi  dhe mi  kafshonte mi lepinte ..mi hante me dhembe...e pastja  mi rrahke me karin etij..une gati  sa nuk vdisaj duke piskatur..,edhe pse e doja brenda ate karr te madh te bukur,me shtyn edhe me forte e me forte e futke krejte brenda,tani e ndjeja  pidhi im u mbush aty me karrin e tij ekstrem,,bertiturat e mia s kishin te sosur,ashtu pomponte shum me shpejtesi derisa sa nuk  mundemi me ne  te dy,une behem uje nga poshte ai derdhet ne pidhin tim,,del pak sperma jashte ....une  prek me gishat e mi e lepijaa i thot se po vdes nga kenaqesia,me kthen nga tetra  ane,une rrij ne bark ai mbi mua....oh  tme qinte me shpejtesi.......e kendonte  ngjyra  ekuqe  ..oh  oh  ..pasi tabgat  emija ishin te kuqe...ohhh  
pastaj  hap kembet,,me thot se do akoma seks  por kete radhe ne anus,nuk po mundjae ta besoja,  ai kishte  ende energji..edhe pse me qiu sote do edhe ne byth,ashtu me hap kembet forte,fillon te lepin ne anus,me tjetren dore deperton aty karrin e tij te  bukur,, une fillova te  bertas aq shume  sa ndiem te rokitura ne dere  nga personali  i  hotelit...bitte   sei  leise..........po  kush ja varte  atyre     une  po  perjetoje orgazma te shumte.....,pastaj ,, ,kur e rraske karin  koqet  perplasesshin  ne bythet e mia te forta,ai me tjetren  dore rrahke bythet e mia, pidhi im u kallte fare,,i them tani te fusi gishat ne pidhin tim, dua ta  ndjeja  sikur po qihem me 2 kara,ai ben kete duke futur e thelle gishat,une arrija ne orgazem.por  njekohesisht doja edhe me shueme  seks deri  sa mos te mar me fryme, ai derdhet ne bythen time dridhet ne trup me shtrengon forte ne vithet,,une bertas forte......me qij akoma e dua ne byth thelle me qij me ore zemer edhe me shume,ai qesh pake si bertas une si e cmednur,rrijem pak ashtu te dy .....marr karin tani me dore lepij forte fus ne gojen time tete bukur prek me gjuhekoqet e rruara bukur te medhenje,ndjej aromen e tyre,,mbas disa min ai ndizet prape,,fillon te beje seks ne byth me forte me eger deri sa une ndihem e shkaterruar komplet,se ndjem se trupi im  humbi shume energji per sote  e i them atiji fut here ne byth here ne pidh deri sa te derdhet....e  ai  filon te  therret ohhhhh...... po vjen,me kthen karrin ne goje time une lepij edhe me forte gjith speremen  e futi ne goje time ku  e lepijta te teren,,,,keshtu vazhdojme me ore deri en mngjesin tjeter ,,gjith naten seks ne byth pidh me oreee,ky ishte seksi shum i bukur ne jeten time,,flm  Ardi!!!

  You need a short term loan? Then apply it before you take the credit, to thoroughly research where you can complete the personal loan or credit instant cheapest.Also very useful is our loan calculator . Loan calculator is absolutely easy to use and provides you with reliable figures on the fly to your desired personal loan or even a credit immediately . If you take a personal loan , do a long-term obligation - for private credit in the confidence that your household budget during the term of the loan will not worsen . In certain situations, it is very useful to take credit benefits.A personal loan is intended to help grant wishes or to bridge gaps , but it should not become a momentous burden for you .Who wants to take out a loan does not necessarily require a large sum of money. Often only small amounts to about 5000.00 CHF are needed. They want e.g. just buy a new computer or is it the next holiday be funded. For such cases , a small loan offers . A small loan is definitely cheaper than an overdraft or overdraft for the current account. Some banks offer a small loan already at 500,00 CHF . The term is usually arbitrary.The car loan is the ultimate way in order to finance the car of your dreams or just to pay part - this will help specially tailored loans of this type to acquire the particular vehicle , whether it be here in the form of complete or partial sums amounts. So , the car finance need not be a bad horror when one does not know how to make it - by financing credit , it may be easy to fulfill the desire of the set of wheels .
    Find your cheap loan online in a wide range of credit offers . You can use our loan calculator to get quickly to the right online credit .
    So you can , the loan amount and the term of entry in the computer and get asked a direct selection for online loans.